What you mean to me

Jaha, idag äre måndag vilket betyder skola..
Kan ju säga att jag trodde jag skulle gå in på toa och hänga mig elr nå.
Har aldrig varit så drygt på skolan, någonsin! (okej, förutom "keps dagen")
Dom gick typ bara igenom skit saker idag å alla satt å prata för sig själv, till och med jag.
Så vet inte ett skit om vad Micke sa idag.
Aja efter skolan så for jag,Milla å Una till konsum å köpte en cola som vi sedan drack i solen :)
När vi snackat klart med allt folk som vi träffat på så for jag och Sara hem till mig å gjorde lövbiff å pommes!
Gode gott kan jag ju säga :)
Efter maten satt vi vid TV å kolla massa pogram tills Milla och Una kom å var sociala med oss.
Har inte gjort så mkt mer än de.
Typ gullat med Alvin? ;p
Nu ska jag iaf se True blood ♥
Förbannat bra äre, ska köpa alla sesonger på DVD ;)
Aja puss! ♥ /Nf







Here I am
with all my heart I hope you understand
I know I let you down, but I'm never,
Gonna make that mistake again.
You brought me closer to who I really am
Come take my hand
I want the world to see
What you mean to me
What you mean to me

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR