Seegt!

Min dag har varit seg!
Det känder som om vi var i skolan till 17:00 idag..
Och sen när jag kom hem kom Elly (som är 8 år) hem till oss med Tindra och skulle leka men när hon fick syn på Alvin så sket hon i Tindra.
Sen när Tindra sa att dom skulle leka sa hon "ne, jag kom inte hit för att vara med dig, jag kom hit för att träffa hunden" och jag höll på att tappa ut ögonen.
Vafan står hon å säger?
Hon kom absolut inte för att träffa hunden för hon visste inte ens att vi hade en!
Jag blev väldigt sur och svara inte så ofta på hennes frågor.
Sedan så sa hon att Tindra inte fattar någonting och det gjorde Tindra väldigt ledsen så jag försökte göra så hon kunde vara med Milla men hon hade inte tid.
Men till slut så gick Elly och då andades jag ut och prata lite med Milla i telen.
Sen så ringde Milla upp efter att vi lagt på och sa att Elly var påväg till oss så jag sprang allt jag hade hem till Milla utan skor för jag orkade inte med den ungen mer!
Var med Milla ett tag och sen så gick vi till Vera och svammla på ;p
Har varit med dom tills nu ungefär och snart ska jag och familjen dra till Bullen och äta thaimat! :)
Fysatan vad gott!
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla på nå pogram hade jag tänkt.
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR