Fan

Min dag har varit ....... sämst!
Fick veta att vi inte far till turkiet nästa vecka för att Håkan är så jävla klantig och ramlar å bryter benet + att det har hoppat ur led..
Om han hade insett att benet hoppat ur led och inte trott att han "stuka" den å farit till doktorn i tid så hade vi suttit på flyget nästa onsdag!
Men nu äre som det är så vi ska fara utomlands nästa år.. :(
Och så gick jag in på Saras blogg för ett tag sen å där hade hon skrivit om sommaren 2009.
Då fick jag värsta minnerna å ville bara gråta!
Har aldrig någonsin haft så kul som den sommaren.
Shit asså!
Skulle fan göra vad som helst för att spola tillbaka till det!
Då alltid jag,Sara,Bojjan,Enoch och Robin var med varandra. (och mkt på den vintern)
Vi var ute heeeela tiden, och alltid med varandra..
Men den här sommaren har varit den sämsta.
Robin flytta och var bara med Emma, Sara var mest med Hanna, Enoch var mkt med Åsa, sen vare bara jag å Bojjan kvar :/



En bild jag gjorde sommaren 2009


Robin ;p


Söta pojkar :)


Bojan :)


Christian och Robin :)


Jag och Sara ;*


Bojan och Robin ;)


Jag,Robin och Christian


Hopp!


Jag och Milla ;*

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR