Syster

Ikväll så for jag faktiskt inte ut med mina kompisar som de var tänkt.
Var ist hemma hos min syster å såg idol och 2 andra filmer, och så snacka vi en massa!
Jag behövde det kände jag, hon är den jag kan lite på mest av alla jag känner och det var så jävla skönt att säga vad jag kände och tyckte om olika saker som jag suttit och funderat över hemma.
Fick även veta en massa saker som jag aldrig haft en aning om innan vilket kändes bådet bra och dåligt.
Men jag tycket det var kul att umgås med henne och det är den bästa helg jag haft på länge :)
Älskar dig Sandra!
Kom hem för ett tag sen och busa lite med Alvin och Taco (Bullens hund) och sen gick jag å la mig i sängen.
Ska slå på en film nu och sedan ska jag sova!
Puss! ♥ /nf
1 kommentarer
Sandra
2010-10-30 01:08:05

Gör gärna om det ♥




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR