Ovänner

Skolan sög, nu vet ni de.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och skrev med nå folk och sen sov jag till maten.
Efter det så satt jag mig här igen och kolla runt på internet.
Tillslut bestämde jag mig för att gå med Alvin.
Vilket inte var så lyckat till en början..
Han tycker inte riktigt om att ha halsband och gå i koppel än men försöker lära han.
Så när jag skulle ta på halsbandet fick han utbrott och blev helt galen och bet mig! (och nu menar jag hårt!)
Jag skrek nej (han brukar lyssna på de) men han var helt döv.
Så jag blev sur och sa åt han en massa gånger och det sluta med massa bitmärken och en sur alvin med halsband.
Gick en lite prommis med sur Alvin och sen när vi kom hem så var han fortfarande sur och blängde på mig.
Men när jag skulle ta av halsbandet gick det lite bättre, mindre damp osv ;p
Nu har vi blivit vänner igen så nu ska jag gosa lite med min gulliga hund.
Puss! ♥ /Nf


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR