Ny säng

Min helg var inte som jag tänkt mig.
Men vafan, man kan inte få allt man vill ha :)
Fick iaf en ny säng igår.
Hade haft min andra säng och madrass sen jag var 10-11 typ + att mamma och håkan hade haft den i typ 5 år innan jag fick den ;s
Så den var ju inte liiiiite hård..
Den nya är skit mjuk (om man tänker på hur min andra var) så jag känner mig som en liten prinsessa när jag ligger i den! ;D
Fick även tre nya kuddar, ett nytt täcke och nya sängkläder och dom var helt gudomliga dom med!
När dom ändå höll på så köpte dom en ny soffa till tv rummet vilket oxå var på tiden!
Vi hade nog haft den där soffan i 12 år ungefär.
Men nu så har vi den skönaste soffa jag någonsin suttit i. (och jag ljuger inte!)
Aja nog om nya möbler!
Min dag har varit slö, har bara legat i sängen å sen har jag varit på byn med håkan och mamma.
Vi titta även förbi hos Lisa å Janne.
Köpte dipp och morötter till ikväll oxå då jag ska se 2 filmer som jag tycker verkar bra :)
Nä nu ska jag mysa ner mig i sängen å må gott!
Puss! ♥ /Nf



Just nu


Dröm soffan!





PS. pratar med min bror nu och han undra om jag skulle vilja följa och kolla på idol live då dom kommer till luleå. Och mitt svar är:  HELL YEAH! :D
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR