Lov!

Idag fick vi lov vilket var super skönt!
Få sova ut, det behöver jag verkligen!
Skolan var rätt skön idag, slutade efter lunch och då gick jag till fritids (där mamma jobbar) och vänta på henne.
Medans jag vänta rita jag lite med Sebastian och kul hade vi (iaf jag!).
Vi satt å prata och han var ju bara för söt!
När jag fråg om han hade varit utomlands sa han "jaa! har varit till östersund, det är jätte långt dit och när vi kom fram så var det redan mörkt!".
Jag kunde ju inte sluta le efter att han sa de ;p
Han är precis så som jag vill att mina barn ska vara så jag får dom.
När jag kom hem sov jag till 15:00 och sen ducha jag och nu håller jag på att fixa mig :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikv, men vi lär ju se!
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR