Jag vill aldrig vakna igen

Jag är vid sandtjärn och solen lyser för fullt.
Går och steker i solen tills jag ser en kille stå lite längre fram.
Jag känner inte riktigt igen han så jag bestämmer mig för att gå fram och se efter.
När jag kommer fram ser jag vem det är och mitt hjärta slår några dubbla slag.
Han känner igen mig med och vi börjar prata för fullt.
Det var tydligen hans födelsedag idag och han hade fått en mobil som han stod och pilla på.
Efter en stund blev vi tyst och kollade bara på varandra och den ända jag tänkte var "satan vad snygg han är!!"
Han kom närmare mitt ansikte med sitt och tillslut kysser han mig!
Jag stod som fast frusen och stirra rakt på honom.
När han sendan avslutat kyssen kolla han på mig och skratta åt mina uppspärrade ögon.
Det sluta med att vi skratta och fortsatte prata som om inget hänt.
Vi la oss i gräset och kolla på himlen.
Efter ett tag börja vi kyssas igen och den här gången lite mer vilt.
Och sen.............




VAKNA JAG!





FAN!
Killen i drömmen är skit snygg! (han finns på riktigt,och bor i vlm)
Fatta om jag vart förbannad när jag vakna??
Och sedan då jag somna om vare inte alls samma dröm som innan :(
Åååh..

Aja min dag har iaf sugit.
Enbart för att det är söndag!
Har bara varit hemma å drygat osv.
Så har inte så mkt att berätta ;p
Har iaf hyrt en film idag som jag ska se och äta gott till :)
Vi får hoppas på att den är bra!
Sedan ska jag sova och hoppas på att jag drömmer nått liknande inatt igen ;)
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR