Café

Tiden bara flög iväg idag på skolan.
Allt gick så snabbt så jag inte rikgtigt hängde med.
Men jag var skit jävla trött den första lektionen, så jag tänkte ta en kopp kaffe men självklart var det ju slut då jag behövde de som mest!! :(
Fick helt enkelt överleva.
Efter skolan så for jag hem å slappa.
Men efter maten följde jag med mamma få nå café (musiktävlig) på folkan.
Man kunde vara med å tävla genom att gissa vilken låt som spelades osv ;p
Men man får såklart komma dit och bara fika om man känner för de.
Det tog iaf en jävla tid, 18:00 - 20:00.
När jag kom hem bädda jag ner mig under täcket med dipp och morötter som tyvärr är slut nu :(
Aja ska slå igång splice nu :)
Puss! ♥/Nf



Här var vi normal
1 kommentarer
Petra
2010-10-18 22:17:26 » http://peeetraasaandling.blogg.se/

Jag hade lätt vunnit den tävlingen!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR