2009 13/4

Jag hittade en bok nyss där jag skrivit om min pappa,mamma,sara,milla,elin och LH.
Dom fick en sida var där jag skev om dom och vad jag tyckte om dom.
Allt var såklart possitivt, men det såra att läsa om en av personerna, där jag skrev såhär.....



Jag vill börja med att skriva att du är en äkta vän!
Du ställer alltid upp för mig då jag mår dåligt och du vill att jag ska ha det bra och göra saker för min egen skull.
Jag kanske inte alltid värkar tacksam men det är jag! ♥
Det finns INGEN som du gumman.
Vill tacka dig för att du är en sån bra vän och jag hoppas vi alltid ska finnas för varandra.
Älskar dig sjukt mkt och du betyder mer än guld för mig vännen! ♥
Jag sa att ingen ska få komma i mellan oss och det tänker jag hålla!
Du är solen och månen i mitt liv som lyser upp min väg och visar vart jag ska gå.
Om dagen du lämnar mig kommer så kommer en bit av mitt hjärta försvinna, den biten jag gav till dig.
Du finns alltid hos mig, i mina tankar,minnen och även ord.
Du har allt det där som ingen annan har!

Forever you, forever me, forever us...



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR