IDOL

Hey babys!

Kan ju börja med att säga att vi fick sluta klockan 13:00 idag vilket är ett mirakel!
En aning glad tjej här? (;
När jag kom hem så gick jag en lång promenad med min lilla Alvin.
Det var inte så kallt ute heller, vilket oxå leder till en glad tjej! :)
När vi kom hem från promenaden så la vi oss i sängen å kolla vampire diaries (håller på att se om allt) och som väntat så somna jag som en stock efter en halv timme ;p
Jag visste att jag skulle somna eftersom jag alltid är så trött då jag kommer hem från skolan och lyckas alltid somna.
Vi vakna för ett tag sen och åt lite mat sen så hamna jag på rummet igen å Alvin ligger å myser med mamma i TV rummet :p
Är även glad för att vi har sovmorgon imorgon (ovanligt!).
Vi ska till boden badet å bada osv vilket känns väldigt tråkigt..
Efter det så ska jag iaf fara med Johan å Tim till Luleå och se IDOL live :)
Det kommer bli kul men inte så värst kul eftersom jag inte kollar på IDOL :p
Ska packa väskan nu och fixa med mina naglar.
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR