Fullt upp

Jag har inte bloggat för att på fredagen var jag till boden med skolan och for sedan vidare till luleå för att se IDOL liva på arcus.
Det var kul men jag såg inte så mkt för nå lite skit till unge stog upp på stolen..
På lördagen så vakna jag vid 14.30 och var tvungen för att duscha och fixan mig direkt för att vi skulle dra vidare till Bullen kl 17.00 på middag för att Sai (Bullens fru) fyllde år :)
Det blev såklart thaimat och sen drog jag vidare.
Åkte lite med Jonas innan jag drog till Bojjan och var ute till 05:00 och vaken till 07:00.
På söndagen så for jag runt med mamma å dom på byn och sen la jag mig å sov till det var middag.
När jag då vakna så mådde jag sjukt illa så jag satt vid toan en stund innan jag gick upp till sängen å sov igen.
Vaknade lite senare å såg film och sedan sov jag tills idag.
Så jag har inte suttit så mkt vid datan :)
Nu orkar jag tame fan inte skriva mer!
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR