Första dagen

Jag vill börja med att säga att det är kallare i Hörnösand än i Vuollerim!
När det är -10 grader här äre likadant som -25 i Vuollerim..
Det blåser ju nå så jävulskt så man bara vill lägga sig ner och gråta!
MEN, eftersom jag är norrlänning så måste jag bita ihop och visa att det inte är så kallt! (:
Har iaf varit på min första praodag idag :)
Det gick jätte bra och hundarna var ju sååå underbara!
Vi var väl ute i 3,5 timme och sen så var vi inne å fixa en massa :)
Har inte så mkt mer att säga och jag kommer inte säga så mkt mer på två veckor.
Har inget internet här så sitter bara på monicas ibland, och nu for hon iväg och hämta mat så jag passa på.
Men förvänta er inte så mkt bloggande från min sida ;p
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR