Morsdag

Idag äre morsdag, men jag har inget att ge mamma! ;o
Allt är ju stängt idag :/
Men om jag har pengar imorgon så ska jag köpa nå till henne.
Idag har jag iaf inte gjort ett skit.
Jag har grattat mamma åså har jag sett tv.
Det var Gamer å den är rätt så bra :)
Sen har jag bara suttit vid datan å gått runt i huset.
Måste samla mod å prata med pappa om moppen men jag är rädd för hans svar, så jag vågar inte ;s
Han har ju blivit så anorlunda mot mig sen jag sluta vara hos han så ofta..
Men jag har ju varit här hela helgen nu så.
Det var allt jag hade å säga för den här gången.
Puss! ♥ /Nf

2 kommentarer
anna
2010-06-01 02:19:49 » http://annsi.bloggplatsen.se

Man behöver inte köpa en present ;) Man kan göra något hemma. Du kunde ha tagit ett fint foto på dig, trixa och fixa med det, lägga de i en fin fotoram och sen slå in och ge :) Uppskattas ändå :) Eller plocka blommor :)


Tobbe | Webbdesign & Mycket mer!
2010-06-01 02:29:21 » http://tobbees.com

Hejsan!

Allt bra? :P

/ Tobbe..




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR