Hemma :)

Är hemma från Gbg nu :)
Skönt å vara hemma men kommer sakna det som fan.
Har iaf haft as kul där!
Var på liseberg åså shoppa vi å en massa andra saker :D
Liseberg var roligast, fast jag börja gråta då jag åkte höjdskräcken (a)
Men inte äre väl nå!
Orkar inte skriva allt vi gjorde för det var en massa jävla saker.
Men kan säga att vi mucka som fan med nån lite neger som spela fotboll.
Han var typ trög på riktigt ;p
Aja, kom typ hem 9 elr 10 imorse.
Å då så packa jag upp allt å sen satt jag in alla bilder på datan :)
Hade inte så mkt bilder men Milla har mer.
Så ni får se dom nån dag framöver :)
Men kan iaf visa vad jag har köpt för nå.
Har inte nå mer å säga, ska snart äta åde.
Puss! ♥ /Nf



leggings (2 olika mönster)


Linne


shorts


Till min skolavslutnings klänning


Nattlinne


Kjol


Tunika


Smink


Örhängen & snoddar (om man köpte över 100 fick man nå skit därför jag köpte sen sjukt fula snodden xD)


Två armband

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR