Gym

Idag så hare varit lungt :)
Vi såg film i nån timme sen så hade vi HK för sista gången :(
Sorligt må jag säga!
Så jag tacka Gerd för att hon varit en så bra lärare å hon blev riktigt glad :)
Sen så hade vi idrott (brändboll) å Tess skulle få göra lagen (det brukar alltid vara nån i klassen som bestämmer lag) så hon stoppa alla killar förutom sara och hon själv på samma lag! ;o
Jag,Louise,Frida,Vera,Una,Milla,Anders,Bojjan och Mojje var på lag.
Sen sa Arne att Tess skulle vara i vårt lag.
Fatta dåligt jävla lag vi hade asså! ;o
Alla vi tjejer skjuter typ 5/6 meter fram (jag är seriös!) och alla killar skjuter minst 25 meter!
Och som ni kanske förstår så förlora mitt lag ganska så stort (a)
Vi hade typ 80 p och dom hade 150 p! xD
Aja jag hade då kul iaf, för Martin låsades vara positiv och Bojjan var förbannad ;p
Hehe, sen efter idrotten for jag,Sara å Anders till gymmet å gymma i typ 1,5 timme.
När vi var klara skulle dom basta men det ville då inte jag (a)
Jag giller inte att vara svettig så om jag skulle basta skulle det ju bli ännu värre.
Så jag drog hem å bada/duscha ist :)
När jag var klar så åt jag å satt vid datan.
Inget speciellt alltså.
Efter ett tag for jag till konsum med Bojjan å köpte lite grejer till syrran.
For sedan till skolan fram å tbx.
Nu ska jag se hur jag ska ha håret på skolavslutningen ;)
Så vi får höras!
Puss! ♥ /Nf



Sista HK lektionen.
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR