:)

Fortsatte på slöjd provet idag, kom ganska lågnt så nästa vecka är jag klar :)
Fick även igen eng provet å jag fick G.
Själv trodde jag helt säkert att jag skulle få IG men inte de (som tur var!)
Det var inte nå annat jag hade att berätta om skolan.
Slutade typ 13:00 så det var as länge till Top model så jag kolla på massa annat.
Och just då jag höll på att somna ringde Milla och sa att jag var tvungen att följa henne på konsum.
Men jag vägra, men efter några minuter av gnäll så lyckades hon få med mig ;p
Så vi drog dit åså hem igen.
Då satt jag mig framför TV:n igen och tagga inför top model.
Men tror ni inte att jag lyckades somna?!!
Jag missar ofta top model bara för att jag är så förbannat trött efter skolan :/
Vakna iaf då vi skulle äta (grillat med potatisgratäng) å gott vare!
Efter maten for jag,mamma å Ralle till syrran å hälsa på.
Ville ju träffa Isadora å Tindra såklart!
Lekte lite med Tindra och sen så satte tjockis Rasmus sig på mig!
Kan ju säga att det gjorde så jävulst ont!!
Sen drog vi hem och efter det har jag bara vandrat runt i huset som nån zombi.
Vill ha typ blåbär elr nå bär men de har vi inte :/
Aja ska ner i frysen å rota lite nu. (måste vara säker!;)
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR