Bara för att

Skolan sög rent av idag!
Mer än vanligt till å med.
Kanske äre för att man bara vill att det ska vara onsdag? ;)
Aja efter skolan drog jag hem å hoppa dirr in i duschen å skönt vare!
Sen satt jag vid datan å har suttit här till nu.
Har ju haft fullt upp med att kolla på Gina ;)
Hon är helt seriöst min idol!
Så jävla skön hon är :)
Jag hatar typ videobloggare för dom är alltid så tröga (som Amandavardet) men Gina är skön!
Aja ska snart äta å sen ska jag väl kanske på en promenad å lyssna musik.
Men vet inte riktigt hur jag gör än.
Puss! ♥ /Nf



Ni har nog aldrig sett mitt hår då jag inte har gjort nå med det (plattar alltid de, iaf luggen).
Men nu får ni en bild på mitt sjukt fula hår (inte så bra bild).
Hatar det för att luggen är helt fuckad å för att det är tunt uta helvete.
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR