Trött!

Just nu vill jag bara lägga mig och sova till onsdag ;o
Har som sagt varit på hunddagiset idag och då var jag ute med engla & alice,tyson & max.
Det tog ungefär 1,5 timme och jag var hus slut som helst!
Sen fick jag duscha och tvåla in kalle :)
Han var riktigt fin och snäll!
Sen så har det inte hänt så mkt mer.
Hälsa på alla hundarna och så skulle ju nästa alla sova i knät på mig.
Så söta dom är! :)
Men harman och joppe är lite udda men dom är jätte snälla och söta dom med.
När jag kom hem så åt jag å sen somna jag i sängen.
Jag var hur trött som helst!
Vaknade för en timme sen och har nyss varit ut med max :)
Jag gick typ 2 kvarter sen kändes det som om jag var vilse så jag började söka mig hemåt.
Nu ska jag bädda mig ner i soffan och se tv och äta godis.
Det förtjänar jag! :p
Puss! ♥ /Nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR