Söndag

Igår så hade jag sjukt ont i huvudet så jag somna kl 21:00 för att jag hade så sjukt ont i huvudet så jag inte kunde göra nått utan att det gjorde ännu ondare.
Och jag hade tagit två 500 alvedoner men det hjälpte inte :/
Men då vakna jag 07:30 men lyckades somna om igen.
När jag väl vakna såg jag tv tills mamma kom och tog över och såg på skidskytte (som jag hatar) och då gick jag och bada ist.
Badade en timme ungefär sen tog jag på mig kläder och satt vi datan tills vi skulle äta.
Det är bara jag och mamma hemma så hon hade köpt räkor så vi kunde göra räkmackor till middag och det hade jag absolut inget imot :)
Efter maten så såg vi "wallander våldnaden" som mamma hade hyrt.
Jag gillar inte wallander så mkt men ibland kan det vara kul att se, och idag vare de :)
Filmen sluta för ett tag sen och då gick jag hit och satt mig.

Längtar till på torsdag för då ska jag och Milla ta ledigt och fara till stan å shoppa!
Det kommer bli hur kul som helst!
För med Milla har man alltid kul ;)
Men nu ska jag hämta nått att dricka och kolla om mamma ser nå bra på tv.
Puss! ♥ /Nf


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR