otur i oturen!

Igår på kvällen så bestämde jag,bojjan,kritan,enoch å tomas att vi skulle dra till bojjan stuga och sova där,basta,grilla osv.
Det är typ 1,5 mil dit (om inte mer) och jag är ingen utemänniska (inte på vintern iaf!) men jag tänkte att det var lungt eftersom vi skulle direkt till stugan :)
Men när vi var påväg dit så körde vi vilse 4 gg!
Och kritans skoter gick sönder!
Sen så hitta bojjan vägen dit så vi körde efter den och då körde bojjan å dom först  (enoch och kritan åkte på bojjans skoter å jag åkte med tomas) och sen tomas å jag, men så fastna vi i typ 1,5 meter snö!!
Bojjan å dom körde iväg och då vare bara jag å tomas där med en skoter dränkt i snö..
Tomas stog och slet som nån galning och då jag fråga om jag skulle hjälpa han med nå sa han "ta min hjälm" så då stog jag där som nå fån tills kritan å bojjan kom och skulle kolla vart vi var å då körde även bojjan fast ...
När vi kom lös hämta bojjan enoch och sen for vi hem.
Efter 2-3 timmar ute i skogen så om vi hem!
Jag kan då säga att det var den värsta dagen under hela den här vintern!
Huvva!
Och inte kom vi till nån jävla stuga heller ;s
Och jag kan säga att jag frös så mkt så jag trodde helt seriöst att jag skulle svimma.

Men nu är jag hemma livs levande! :)
Glad för det är jag iaf.
Senare idag så ska jag på pizzan å äta och sen ska jag på natt öppet skulle jag tro :)
Men nu ska jag röja lite i mitt sjukt stökiga rum!
Puss ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR