Less!

Det är måndag idag, som alla nog vet.
Och måndagar,torsdagar och tisdagar är dom värsta dagarna!
Men idag på skolan var det rätt lungt.
Sara,Vera och Una var sjuk så det var bara jag,Milla,LH och Annikas av tjejerna.
Det var skönt att vara så lite men det var inte kul att dom var sjuka.
Sen efter skolan satt jag mig vid tv och invänta topmodell! :)
Det är så sjukt bra och jag är helt såld på de!
Efter det så börjar alltid hell kitchen och det gillar jag oxå så det såg jag självklart.
Så åt jag och satt vid datan och skrev med några människor.
Har inte så mkt mer att säga så vi avlutar här ;)
Puss! ♥ /Nf







Person 1:
Kan du bara ta och mogna till lite grann??
Du är så jävla barnslig och löjlig så man både skrattar och är irriterad på samma gång.
Det är så jävla tragiskt att läsa det du skiver.
Tycker både synd om dig och ändå inte.
Det kan inte vara lätt att va i dina kläder.




Person 2:
Snart orkar jag inte mer.
Finns jag ens för dig längre??
Du sitter där och ler men jag märker att nått är fel.
Hoppas du snart bättrar dig för du har inte mycket tid på dig!

2 kommentarer
Camilla
2010-03-29 19:01:51

Typ ännu mindre tjejer imr om inte vera blir frisk..

Håller med dig om ''person 1'' om jag vet vem du menar....


LH
2010-04-01 14:30:14

person 1 får skylla sig själv rätt mke .. dags att mogna




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR