Längdskidor

Fyfan säger jag bara!
Idag på gympan åkte vi längdskider och jag höll på att dö.
Vi åkte 5 km och jag säger då bara att det gör jag då fan i mig inte om!
Jag höll på att rasa ihop men jag klara mig ;)
När vi var framme så drack jag cola och saft för fullt.
Fick åka med Monica hem för jag var så slut i benen så jag orka inte gå från backen hem till mig :p
När jag var hemma såg jag lite TV och sen hoppa jag i duschen. (det behövdes!)
Sen har jag inte gjort ett skit.
Ska väl hitta på nått snart men än vet jag inte vad :)
Puss! ♥ /Nf






Här är några bilder på Lexy och Assar som var mina favoriter på hunddagiset! :)




Lexy! ♥ 
Hon kommer helt klart på första plats!
Hade gjort vad som helst för att få ta med henne hem!! :)






Assar! ♥
Han var hur underbar som helst!
Jag har aldrig tyckt om rasen innan men när jag träffa han så tog han en bit av mitt hjärta!
Lilla hjärtegull :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR