Inte tid

Jag kommer inte kunne blogga fören på lördag eftersom varje dag jag slutar så är jag så trött så jag äte och sen sover jag och sen ser jag film å sover igen!
Har inte tid med bloggen nu när jag praoar å allt :/
Och jag kommer naturligtvis lägga upp bilder på hundrarna sen :)
Mina favoriter är Assar och Lexy!
Dom är hur söta som helst!!!
Jag skulle gråta av lycka om dom följde med mig hem!
Men det kommer jag inte hända (a)
Kan oxå säga att Vilja är skitsöt med och henne skulle jag oxå ta hem om jag fick :)
Jag kan då säga att det är skit kul att praoa där men man blir lite trött eftersom Sture och Assar är mopsar och dom har intryckt näsa å då snarkar som jätte högt då dom sover :p
Så man blir trött av att höra dom snarka hela dagarna.
Nu ska jag ta var på tiden här!
Puss! ♥ /Nf



Vilja,Clara & Lexy :)♥

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR