The mess i made

Skola idag som sagt.
Vi har bara "städat" hela dagen.
Städa = suttit på fb, halv sovit i elevrummet, snackat ;)
Vi har varit otroligt duktiga! Hehe.
Ne men vafan ska vi städa för när jokkmokks komun ändå slänger ut oss från skolan nästa år?
Dom får väl städa själv förfan!
Tänker då inte göra ett skit för dom kan jag lova.
Sen till lunch fick vi pizza :) GÖTT! (vi fick även fika under "städningen").
Efter lunchen så drog jag hem å duscha.
När jag kom ut ur duschen och skulle sätta mig vid datan så har jag inge internet!
Lite förbannad blev man.
Då så sminka jag mig lite mer än vanligt (fanns ändå inte på tv och inge internet).
Sen fixa jag håret å helt plötsligt kom Enoch,Stefan å LH förbi.
Så jag var social med dom, LH drog hem efter ett tag å då drog jag,Stefan och Enoch på en film som jag somna till. Fifan vad skönt å få sova! (a)
Sov tills dom skulle dra hem åså sov jag lite mer efter de.
Så nu har jag precis ätit och ska ta en alvedon.
Aja, Puss! ♥ /Nf



Snygg jag är i glajjer! :D
NOT


Egopic
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR