Sommar

Lovet är inte alls som jag hoppades på..
Alla har blivit så osociala, till och med jag!
Dessutom jobbar Enoch å Stefan, och snart börjar även Bojjan jobba.
Det SUGER!
Förra sommaren var skit kul!
Vi var ute mkr mer, for till sandbacken å bada + grilla, såg film m.m
Men den här suger..
Har typ bara suttit inne hela dagarna förutom på helgerna då alla är lediga :/
Aja får väl skaffa min en låtsas kompis!
Han får heta Kent! :)
Nu ska iaf jag å Kent slå på en sjukt bra film som ingen annan får se med oss! NANANANAAA!
Puss! ♥ /Nf





Sommaren 2009!

































I can still recall our last summer
I still see it all
In the tourist jam, round the Notre Dame
Our last summer
Walking hand in hand

2 kommentarer
Anonym
2010-06-30 10:46:46 » http://denisebjrk.blogg.se/

åå det var jättebra skriviet sötnos! precis, varje dag kan vara den sista! så man ska aldrig vänta i onödan:)

tack så jättemkt glad jag blir! hoppas du får en bra dag, pussar!!!


lopin
2010-07-12 05:32:49 » http://lopin.blogg.se/

haha fan vilka gamla bilder på lunkan,smuts och sebbe ;DD




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR