Sol!

Vädert idag har varit skitfint!
30 grader varmt i solen.
Så jag har varit ute å solat, en väldigt kort stund för solen gick i moln efter 10 min.
Sen har jag sett resten av filmen jag somna till igår åså myst med Isadora :)
Efter maten så for jag,Bojjan,Sara och Ludde till spegeldammen, jag å Sara bada åså ringde vi ner Stefan så han bada oxå med oss :)
Bojjan å Ludde var badkrukor å stanna på land.
Efter att vi badat klart så for alla hem så jag drog oxå hem.
När jag var hemma gjorde jag popcorn å la mig i sängen framför en film :)
Sitter fortfarande å ser film nu.
Så det blir väl å fortsätta se den :)
Tänkte fara ut men en person tog illa upp för en sak så han är sur nu å en annan är sur för att jag inte ville vara med han så han sitter å snackar skit (om mig ;p) så då stannar jag nog hemma ist :)
Imorgon kommer jag nog inte skriva för jag ska vara borta hela dan.
Under dan ska jag till Bullens stuga med familjen sen ska jag på tjej midda hos Lisa men en massa härliga människor! ;D
Puss! ♥ /Nf





PS: Nu är vi kvitt, enligt mig iaf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR