Snusk123

Min dag har varit liiite speciell ;p
Var en vanlig skoldag förutom att vi hade matteprov å det gick pissdåligt för mig!
Jag är helt säker att jag får IG den här gången :/
Efter skolan så såg jag tv tills lillbojjan kom å gjorde mig sälskap.
Nån stund efter kom Robin och Enoch också förbi å det såg vi tv å snacka på.
Vi drog även ut på raggen en snabbis innan alla drog hem.
När mamma kom hem så for vi å åt på pizzan :) flott!
Drog sedan vidare till stig å sen hem igen.
Fanns inte ett skit å göra hemma så Enoch å Mojje kom å hämta upp oss åså drog vi till Enoch å chilla :)
Det var lungt ända tills Bojjan å Robin kom och snuska sig!
Dom visa arslerna å äckel Robin kleta sitt jävla pungsvett i mitt ansikte så jag nästa spydde!
Fyfan! Dom två är så sjukt snuskiga ;p
Sedan basta Enoch,Bojjan å Robin medan jag satt i fundera.
Sen fick dom för sig att dra till gällevare så jag drog hem :)
Har precis duschat så nu sitter jag å äter popcorn.
Fick även 2 ringar av mamma idag, åså fick jag låna en.
Men nu blev jag törstig uta helvete!!
Puss! ♥ /Nf



Maxen :)


Fotboll (jmk mot vittjärv)


Rövbin fiskar ;p


Bojjan fiskar :)


Enoch kör båt ;D


Sool!

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR