Bus

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men inte äre väl nå!
Ne men har inte haft tid tycker jag ;p
Har ju varit å härjat i byn med 9:orna.
Anyway, skolan var chill idag.
På morgonen hade vi slöjd å jag hade inge å göra så jag var typ där i 20 min sen fick vi rast.
Å vi hade rast i en och en halv timme!
Så jag drog en powernap i elevrummet på en av sofferna ;)
Sov i lite mer än en timme sen vare bara å gå upp å jobba igen.
Men vi skrev bara på nå papper sen vare raketskjutning åså lunch.
Efter lunchen så skulle vi städa bänkarna å det tog bara 20 min :)
Så vi sluta tidigt idag.
När jag kom hem satt jag å såg tv tills Enoch,Bojjan,Stefan och GS kom förbi.
Vi snacka å såg tv tills vi skulle till pizzan å käka.
Efter maten for vi runt i byn å gjorde en massa hyss.
Orkar inte skriva de (a)
Men kan ju säga att jag hade så otroligt mkt mens värk så det kändes som om jag skulle spy!!
Fyfan alltså.
Så jag,Enoch och Bojjan for till Bojjan å snacka och så fick jag en alvedon :)
For sedan hem efter ett tag.
Nu ska jag slita av mig kläderna å bädda ner mig med en film :)
Längtar redan!
Puss! ♥ /Nf





0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR