Luleyo

Jag har varit i Luleyo hela dagen ida :)
Köpte mig två böcker (elr pappa köpte), true blood böckerna såklart!
Men ska försöka hålla mig till semestern som är om två månader så jag har nå å läsa där borta i Tuuurkii!
Kommer ju inte gå men kan ju iaf hålla mig ett tag (a)
Sen köpte pappa ett head sett till mig för att mig är borta och så har jag låna Ralles som nu är sönder.
Så nu klarar jag mig imorgon!
Jag,mamma,Håkan,Ralle å Tim ska ju till Östersund imorgon för på lördag äre 50-årsfest! :)
Min morbror har fyllt 50 så ska dit, å då får jag träffa han igen + Kirsi (hans fru och min gudmor) och kusinerna å deras döttrar!
Lääängtar som tusan!
Men nu ska jag bara läsa ETT blad ut boken (a)
Puss! ♥ /Nf




Ni får lite bilder :)








Bilderna ovanför är på en hundras som heter Pumi.
Pappa har blivit helt såld på dom så vi ska skaffa en om ett elr två år.
Så vi for till en hunduppfödare i Älvsbyn som hade två st för att se hur dom ser ut (vi hade nämligen aldrig sett en förut).
Tog självklart bilder på dom å det är dom ovanför :)
Dom är väldigt lätt lärda å funkar bra till agility (även hundutställning).
När dom föds är dom svart men efter nått år blir bom oftast gråa
.
Har inte mer å berätta om den, men det var en jätte fin hund å längtar tills den blir en i familjen :)



Jag för över ett år sen :)



Jag å Milla för FLERA år sen! Snygg jag var ;)



Jag å Milla, vi har inte förendrats en dag! ;)


Håller på att samla pengar till en sån här goding! :)
Längtar tills jag blir en lycklig Chihuahua ägare!


PUSS!


SnorFrank! :)


1 kommentarer
Camilla
2010-07-23 00:14:11

HAHAHHA hur vågar du lägga ut domdär? xD




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR