Kiruuuuunaa

Idag blev jag väckt av att mamma kom in i rummet å blåste i sin jävla vuvuzela!
Och jag höll på att kissa ner mig ;s
Fan vad högt det lät!
Sen då jag hade tagit mig upp ur sängen gick jag direkt ner å duscha.
Klockan var ungefär halv 2 då jag kom ur duschen å från de till kl 3 så satt jag bara vid datan (å fixa håret).
Sedan följde jag,mamma å Håkan Rasmus fotbolls lag till Kiruuna å då dom spela match :)
Det var en rätt så spännande match å jag fick mina små utbrott ibland (a)
Dom vann iaf med 1-0 å det var Jonas som gjorde mål.
Efter matchen for vi hemmåt men stanna å gällivare å köpte en macka å äta :)
Sedan for vi hem.
Jag tyckte det gick snabbt å åka från Kiruuna till Vlm men det var endast för att jag satt å läste min älskade twilight bok :)
Nu så är jag iaf hemma å ska bädda ner mig fortsätta läsa som den nörd jag är ;)
Puss! ♥ /Nf




Vuvuzela
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR