Familjen

Min dag börja 11:00 ungefär.
Caroline kom in och väckte mig, å Frank oxå förstås ;p (Caroline är Fredriks tjej)
Så jag klev upp å fika å så har jag inte gjort nå speciellt.
Har iaf inte suttit vid datan nå fören nu.
Vill ju umgås med Fredrik å Carro då dom äntligen är å hälsar på :)
Vi har suttit ute å inne åså har jag läst lite förstås!
För ett tag sen kom vi in, vi har varit ute med hundarna å badat i älven.
Det var jag,pappa,Monica,Carro,Fredrik och Johan + Max å Frank.
Vi kom hem för ett tag sen å då hoppa jag i duschen.
Är så varmt ute så var bara tvungen att svalka av mig lite.
Det har inte hänt så mkt mer :)
Ska snart hämta en burk cola å lägga mig i soffan (elr ute) å läsa lite mer.
(Sitter på Ralles dator så inge nya bilder :/)
Puss! ♥ /Nf



Föresten, Kent har inte övergett mig han är bara ute å reser ;)



Max (har inga bilder på denna dator så ni får gammla)


Frank (har inga bilder på denna dator så ni får gammla)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR