Eclipse

Idag så blev jag bestulen, Taylor Lautner tog mitt hjärta med ett nafs då jag såg han i Eclipse!
OMG! Ni skulle ha sett hur han såg ut, blev fan anfådd då jag såg han!
Han är helt klart snyggare än Zac Efron!
Han var ju med i New moon men han var så sjukt mkt snyggare i Eclipse ;)
Iaf, idag så vakna jag och hann bara ner på toa så kom Enoch å Stefan förbi för att väcka mig.
Men som tur var så va jag redan vaken!
Vi satt å prata ett tag och sen fixa jag mig.
Stefan drog iväg för att han skulle måla nå skit så jag å Enoch drog förbi Mojje en sväng :)
Vi satt där å chilla åså hade vi hitta Macke på vägen så vi tog med han oxå.
Mojje hade iaf nå jävla luftgevär som han lekte med, och till slut så börja dom skjuta på varandra med stenar å skit och varje gång Enoch skulle skjuta gömde jag mig bakom honom för jag viste att det bara var han som skulle våga skjuta på mig av dom 3 ;p
Sen så drog vi raggen på byn ett tag å då slutare med att klockan var 17:00 så jag drog hem och åt.
Var hemma å chilla åså kom nå folk förbi tills klockan 19:30 för då for jag,Milla och Una till bion :)
Vi satt där ett jävla bra tag (vi var först) för bion började kl 21:00 å vi trodde det skulle vara as mkt folk där vi 19:30 men icke de.
Men sen då klockan börja närma sig 21:00 så var så mkt folk så vissa fick inte sitta med varandra ;p
Så är ändå glad att jag gick så tidigt.
Nu ska jag läsa twilight boken ;) hehe!
Puss! ♥ /Nf








Taylor Lautner
är overkligt snygg!
Haha kunde inte välja vilken bild som var snyggast så ni får alla 3 ;)







Zac Efron är oxå snygg men han kommer aldrig bli lika snygg som Taylor Lautner! ;)
1 kommentarer
Sandra
2010-07-01 11:54:07 » http://motherhood.blogg.se/

HÖRRU! Inget ont om min Zac Efron!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR