less

Jag är inte på blogg humör längre...
Vet inte varför men det händer samma sak varenda jävla dag och rätt jobbigt att upprepa de.
Skolan,hem,sova,äta,dator,sova. Roligt att skiva om det, inte så intressant heller.
Men idag så hände iaf nått ovanligt.
Jag satt i klassrummet och räkna matte och så helt plötsligt fick jag jätte ont i magen.
Jag tänkte att det var för att jag var hungrig så jag brydde mig inte så mkt.
Men efter 10 min så börja jag få skit ont i huvudet,magen och ville bara spy.
Jag sa att sara,milla,una å dom att det kändes som om jag skulle spy upp mina inälvor ;s
Men jag tänkte att jag var hungrig.
Det blev bara värre och värre och tillslut stoppa jag huvudet i mina händer ett tag och sen när jag titta upp sa dom att jag var jätte vit i ansikte.
Jag kände att det var nått annat än att jag var hungrig så jag gick ut ur klassrummet med mamma bakom mig.
Jag stog vid handfatet och skaka som fan och sen blev allt svart.
Jag vakna upp på golvet och hörde mamma säga "Nadja, nadja vakna!" och jag satt mig upp utan ett ord.
Hon fråga hur jag mådde och jag sa att det känder konstigt i halsen, som om jag inte fick luft.
Mamma tog med mig ner till personalrummet där jag fick alvedon.
Tillslut mådde jag bättre och då fortsatte jag dagen som vanligt ;p
Och nu mår jag rätt bra :)
Har bara lite ont i huvudet men jag börjar bli van (har ofta ont i huvvet)
Ikv ska jag till backen och fika med Bojjan och Enoch :) skoj!
Sen ska jag väl hem och se paradise hotel.
Har börja se den som fan (?) nu för tiden ;p
Nu ska jag iaf se lite på det och sen dra upp till backen.
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR