bilder och minnen



If I was a star I whold shine on you everynight.
If I was the moon I whold alweys be by your side.
But if I was yours I whold be the star, the moon, the day and night.
And alweys be by your side. ♥



Du är stjärnan som föll,
ifrån himlen ner till jorden,
utan dig vore jag en av miljoner
Håll hårt i min hand när
änglarna faller
säg ingenting bara håll
mig i handen
du är de finaste jag vet



Saknar dig sjukt mycket! :(



RIP Raffe! ♥



Kommer aldrig glömma dig gubben!!
Älskar dig 




Minnen :)
Morstes ängel
 ♥



Bojjan,Sara och Grillen i Enochs stuga! :)
Det måste vi göra om!



Soppatorsk x)



Max gubben :)



Kommer aldrig glömma dig..



Minnen.



Det skulle alltid vara du och jag



Patrik,Jimmy och jag
Min gammla kärlek ;)

2 kommentarer
Sandra
2010-01-29 21:20:04 » http://paidmydues.blogg.se/

Fy fasiken vad fin du var i ljust hår!


Nadja
2010-01-29 22:51:38

Nejnej!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR