i'm back!

Nu ska jag försöka blogga varje dag (kanske inte varje dag under helgerna, då har man annat för sig).
Men iaf :)
Så jag börjar att berätta hur min dag har varit.
Mamma kom och hämta mig kl 07:30 och körde mig till skolan och dom 3 första lektionerna var chill för då läste jag i men bok, som jag älskar! Så det var inte helt fel ;)
Men efter lunch så hade vi matte och no, och dessutom med Ann-mari!
Det var inte lika kul kan jag lova ;p
Men vi fick sluta efter att vi gjorde några uppgifter på nå papper så det var ju bra.
Efter skolan så åkte jag,LH och Lollo till macken och köpte nå gott att äta/dricka.
Jag köpte red bull (I love it!) och en plopp :)
Sen när jag kom hem satt jag mig vid TV och zappa mellan kanalerna och så stanna jag på 3:an (som vanligt) och såg extrem home makeover!
Jag älskar det pogramet för dom hjälper dom som har det svårt och ger dom ett bättre hem att leva/bo i.
Och så gråter jag elr blir tårögd då dom får se sitt hus för att dom blir så lycklig! :)
Jag har inte hunnit med så mkt mer och just nu äre pause på pogramet så jag har inte så mkt tid.
Skriver lite senare ist! :)
Puss! ♥ /Nf

 


LH,Enoch och Peter i elevrummet :p


Matteeee! :/


Filip leker med nå? Vi var bara 5 st i 8:an idag och alla i 7:an är borta förutom Adde ;p


Det var fint väder ute idag :)


Jag hade lite tråkit på matten så jag kladda lite (a)


Skolgården :)








PS:
Idag kommer min ÄLSKLING hem! ;D
Så nu blire fart i skolan kan jag lovaaaaa! ;)
Älskar dig Sara



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR