Blogglust

Jag har fått tillbaka min blogg lust (iaf just nu) så jag passar på så länge den är här ;)
Min dag var rätt chill.
Det var bara 3 st i min klass på skolan idag (om man räknar med mig) för dom andra var i Harads skolan och kolla hur skolan var där ;p
Jokkmokks komun ska troligtvis stänga ner våran skola så då får vi välja på att gå i Harads elr Jokkmokk.
Men eftersom att hag redan har valt Jokkmokk så kändes det ganska onödigt att fara till harads skolan å kolla.
Så eftersom vi bara var 3 st så fick vi typ jobba med vad vi ville hela dagen :) chill
Efter skolan så drog jag till Enoch och han var as jobbig ;p
Han skulle mucka med mig hela tiden å härma allt jag sa.
Sen drog jag hem å åt och nu så väntar jag på att klockan ska bli 19:00 så jag kan fara på möte.
Jag vill bara ha det gjort.
Alla elever i min klass och deras föräldrar ska på mötet och vi ska prata om klassresan och hur vi ska få mer pengar.
Det var min dag, ganska tråkigt men har inte nått annat att säga.
Puss! ♥ /Nf 



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR