Tack!

Som nu ser så har min underbara syster gjort en ny design till mig vilket verkligen behövdes! :)
Så nu är jag nöjd för de här halvåret, hehe ;)
Jag har tyvärr inte bloggat för att min dator laddare dig sönder (IGEN) så jag har inte haft någon dator.
Men eftersom jag är världens snällaste pappa så fick jag en ny redan idag (den gick sönder i förrgår kväll) så nu är jag happy again!
Har varit i skolan idag och det var inte alls så jobbigt som det brukar vara.
Vi hade bara eng och matte sedan så gjorde jag,Milla,Sara,Una och Veronica knäck till alla i skolan och sedan lyssna vi på då Ron Hobbs prata om några planeter.
Han kommer nämligen från Amerika elr vart de var och jobbar på NASA.
Det var inte jätte intressant men lite kanske ;p
Det var tänkt att jag skulle dra ut ikv med mina små älsklingar (bojjan och enoch) men eftersom dom har blivit nördar igen så blev det ingen utgång för dom bestämde sig för att sitta framför WOW ist!
Aja ska då mysa till det för mig själv så inte klagar jag så mkt ;D
Puss! ♥ /nf








Ligger i soffan just nu och kollar tv (:
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR