Nöjd tjej_826!

Jag gick upp kl 08:30 för att sedan (kl 09:30) bege mig mot Bådn för att göra hål i naveln.
I bilen frågar Johan om jag har ätit någon frukost och jag svara nej eftersom jag inte klarar av att äta någonting på morgonen och han svar var då "skyll dig själv". Självklart blev jag lite orolig och fråga vad han mena och då berätta han att man ska äta innan för annars har man lätt att svimma efter att man gjort hål.
Och det gjorde inte det hela mkt lättare, jag var så jävla närvös och spänd så det finns inte!
När vi kom fram till Bådn drog jag och min far dit och skrev på nå papper och sen så var det dags för mig att gå ner i källaren och bli torterad ;p
Jag överlevde, smått och gott. Jag blev väldigt yr då vi gick där ifrån och börja små vingla men jag klara mig! :)
Sedan for jag å köpte en massa grejer som jag ska rengöra hålet med, maskara och andra nödvändiga saker.
När vi kom hem så for jag till pappa och såg tv tills det var dags för mat och sedan satt jag,Monica och pappa å prata hundra. Våran familj är en riktig hundfamilj! Vi har två hundra nu och det är då Max och Alvin men det kommer komma ungefär 3 till innan vi är nöjda ;) Pappa vi ha en Pumi, Monica vill ha en hundvalp från Max (en irlänsksetter) och mamma vill ha en chihuahua. Själv skulle jag inte tacka nej till ännu en till chihuahua (a)
Jag for iaf hem efter "bonde söker fru" och har bara suttit framför datan sen dess.
Funderar på om jag ska beställa hem ett par skor som jag har kollat på, jag bara älskar dom!
Nä nu blev det för mkt!
Puss! ♥ /nf






Nöjd tjej_826! (och ont gjorde de!)


Alvin tog en tupplur medans vi kolla på Bonde söker fru ;p
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR