HAHA

Hahahaha har kollat på några gammla bilder på mig och milla.
Och jag förstår bara inte att jag har sett ut så förut, jag skäms! ;p
Hitta även en massa bilder vi tog förra vintern (tror jag) och tänkte visa några st.
(ni kanske har märkt att jag och milla älskar att ta kort på varandra och med varandra, har mest bilder på oss två på datan! ;D)



Roooooompaa!


Roooooompaa!


En sån där söt jävel! ♥


Någon jag inte känner


Dela med dig av din skönhet!


"ÖÖÖH?"


JAG HAR TRÄFFAT PIPPI LÅNGSTRUMP! :D


Lite små
mongoloid?


Någon het b-rud jag stötte på en vacker dag! (:


Ingen kommentar


Älskar bilden!


Det är så här jag flöörtar! (funkar de?)





Hehe, klämde in den här bilden oxå bara för att dom var så förbaskat söta! (:


Vi avslutar med en, PUSS! ♥



1 kommentarer
Camilla
2010-12-14 22:42:58

Dendär är världens starkaste pippi! :D




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR