Glad tjej

Idag så var vi till nå feting köpcentrum som var enormt!
Dom hade alla möjliga affärer, men jag spendera mest tid inne på kläaffärerna såklart (a)
Gjorde av med 700 kr och så fick jag två jeans i julklapp för 1000 kr så nu är jag nöjd.
Efter att vi varit i stan några timmar for vi och hämta hundarna som vi lämnat hos Sari (hon jag jobbat hos) och sedan begav vi oss hemmåt, elr hem till Monica.
Jag slockan direkt vi kom hem eftersom jag inte sovit så mkt och vakna sedan då det var dags för mat.
Har inte gjort så mkt efter maten, mest pratat i telefon och sett film med pappa och Monica :)
Ni ska få nå bilder på det jag köpt hade jag tänkt.
Puss! ♥ /nf



gina tricot


bikbok


bikbok


h&m


gina tricot och h&m


(köpte även underkläder, men valde att inte lägga ut dom på bloggen)
1 kommentarer
Anonym
2010-12-14 16:46:26

Varför valde du att inte lägga ut underkläderna?




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR