Dag 7 - drömresa

Jag har alltid drömt om att åka till Thailand,Grekland,Australien,L.A elr till New York.
Och om jag skulle fara till Austrailen skulle jag helt klart ta med min mamma, för hon har alltid velat fara dit :)

Thailand vill jag fara till för att det är så sjukt vackert på vissa platser, det är så vackert att det ser overkligt ut. Så Thailand kommer jag besöka någon gång i mitt liv, det är nått som är säkert!
Grekland är också skit vackert och vissa byar ser ut som sago byar som bara finns på film elr i drömmar!
Australien vet jag faktiskt inte riktigt, men om jag skulle fara dit hade jag vela fara ut på en massa äventyr ut i vildmarken osv :) LA och New York vill jag till bara för att shoppa en massa jävla kläder och dra ut på en massa knubbar! ;p

Det var allt!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR