Dag 4 - min familj,släkt

Min familj är ganska stor, enligt mig, vi är 6 barn men vi har inte samma föräldrar allihopa (men vi ser varandra som hel syskon). Jag,Rasmus och Tim har samma föräldrar (även min bror Robin som dog vid 7 månader av spädbarnsdöd hade oxå samma föräldrar som oss) , Sandra har en annan pappa och Johan å Fredrik har en annan mamma. Jag har iaf aldrig sett någon av mina syskon som plast/låsas syskon och kommer aldrig göra det heller eftersom jag har växt upp med dom.

Johan är äldst, han är 38, Fredrik är 34, Sandra har för ett litet tag sen fyllt 22, Rasmus är 20, jag är 15 och så har vi Tim (den jobbigaste av oss alla!) som är 14 :)
Min mor är 42 och min far är 60 och dom är inte tsm längre. Dom skillde sig då jag var 4 elr 5 år och sen dess har mamma varit ihop med Håkan som är hennes sambo och dom har funderat på att gifta sig. Pappa har varit ensam ett tag och sen var han med Lena några år, men det tog tyvärr slut och då var han ensam ett tag till sen så fann han Monica som han håller sig kvar vid ännu.

Sandra fick barn rätt så tidigt och det första barnet blev en flicka som fick bära namnet Tindra :) Hon har även fått en till dotter då hon blev lite äldre och det blev en liten Isadora. Nu lever hon med sin sambo och sina 2 döttrar (han har även en dotter som kommer och hälsar på ibland men som bor för det mesta i Luleå) i ett hus i Vuollerim.

Johan har igen tjej vid sin sida men han klarar sig bra ändå, även han bor i ett hus i Vuollerim :)

Fredrik bor tyvärr inte i Vuollerim utan i Luleå med sin sambo och deras hund, han har en dotter med han träffar henne inte så ofta eftersom mamman bor i Sundsvall med henne.

Rasmus bor fortfarande hemma och söker ett jobb, han har innan jobbat på skolan och lagat mat men han fick inte jobba kvar av någon anledning. Han har ingen tjej och jag tror inte han har något behov av en heller dessutom är han så kräsen då det gäller tjejer ;p

Tim bor med mig,mamma och Håkan i ett radhus (som jag berättat förut), han brukar oftast bo hemma hos pappa på helgerna då han har kommit hem.

Min släkt tycker jag inte är så stor faktiskt, jag har 7 kusiner men jag känner bara 3 av dom och det är Kelly,Casandra och Kimberly som är morbrors barn. Dom andra 4 vet jag inte så mkt om förutom att två av dom heter Alice och Jimmy och dom bor i stockholm, det är min farbrors barn :)
Min mormor,farfar och farmor är döda och jag har bara träffat farmor, mormor och farfar dog innan jag föddes tyvärr..

Jag har även en plast faster som jag inte känner så bra, men dom gångerna jag träffat henne har hon varit jätte snäll och rolig. Hon bor väldigt långt bort (runt örebro), ute i skogen med sin man och sina hästar :)

Det var allt jag kom på att berätta om min underbara familj och släkt :)



Jag,Sandra,Rasmus och Tim (ja jag har snuttefilten i näsan, jag sov så)


Rasmus,Sandra,Kimberly och Kelly :)


Jag,Sandra och Rasmus :)


Casandra,Kelly och Kimberly (även Kimberlys lilla dotter)


Min morbror Peter och hans fru Krisi (min gudmor)


Isadora och Sandra ♥


Rasmus

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR