Dag 2 - det som sadade mitt hjärta mest

Den här är nog den lättaste frågan, jag visste direkt vad som fått mitt hjärta i tusen bitar när jag läste dagens fråga.
Som dom flesta kanske vet så var det Christian som sårat mig mest av allt.
Det jag kände för honom går inte att beskriva med ord. Och när han var otrogen så grät jag otroligt mkt, har aldrig varit så ledsen någonsin. Jag klarade inte av att vara vän med honom på facebook, jag klarade inte av att ha honom på msn, men alla bilder jag hade på honom på datorn klarade jag inte av att ta bort, för det var så otroligt fina minnen.
(Jag har ännu inte tagit bort dom för jag tycker det är väldigt viktigt att ha minnen från allt roligt som jag varit med om med honom, även fast han sårade mig, han var trots allt min första kärlek.)

När vi blev tsm så var jag lite osäker på om han bara lekte med mig elr om det var seriöst. Och det visade sig vara seriöst.... ett tag.

Han var inte otrogen mot mig 1 gång utan ungefär 7 gånger, och första gången var nog värst. Jag fick veta att han hade varit med någon jag kände rätt bra och som jag tyckte var super snäll och gullig, och det sårade mig oxå att veta att någon jag kände så bra gjorde så mot mig då hon visste att jag och Christian var tsm.
När jag fick veta det så grät jag såklart väldigt mkt och hade svårt att sova några dagar. Men det jag tyckte var väldigt starkt och snällt av tjejen var att hon sedan ville gå ut och prata med mig om vad som hade hänt och att hon tyckte det var otroligt dumt gjort.

Det jag ångrar idag är att jag tog tillbaka honom första gången och även alla andra gånger, och jag fick veta av många hur trög och dum jag var som tog tillbaka honom, men jag tycker det var fel av dom att komma och dömma mig å säga en massa saker då dom inte vet alls hur det känns att bli sårad av den man älskar så otroligt mkt.
Man vill bara inte lämna dom undebara dagarna man hade tsm och närheten av den man älskade, så jag klarade inte av att lämna honom.

Men efter över ett års sårande och bråkande så gjorde jag slut med honom en dag då han skulle fara hem till Jokkmokk. Jag klarade inte av att bli stampad på längre, jag tänkte inte låta honom såra mig hela tiden och sedan tro att han får tillbaka mig genom att säga hur mkt han älskade mig elr genom att gråta en massa fake tårar.


Nu så har jag inga känslor alls för honom och jag tycker det är väldigt skönt att vara singel! :)

 

Jag ångrar inte att vi var ihop, för jag har verkligen lärt mig en massa av våran tid tsm.

Både bra och dåliga saker :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR