Dag 1 - om mig

Ja, det är jag som är Nadja (som dom flesta redan vet) och jag är född 2 februari 1995 och har bott i Vuollerim hela mitt liv.

Jag bor hemma hos min mor och hennes sambo + min lillebror och hund, i ett radhud. Min far bor också i Vuollerim men jag är inte så ofta hemma hos honom. Jag är även näst yngst av 5 syskon.

När jag har gått ut 9:an så vill jag helst gå frisör men min rygg är väldigt dålig (föddes med det) så mina föräldrar vill helst att jag ska skippa det, men jag får se hur jag gör eftersom frisör är något som skulle passa mig på grund av att jag älskar att hålla på med andras hår och fixa de.
Men om jag inte väljer frisör så har jag funderat på att gå omvårdnad i Jokkmokk elr gå på grans i Öjebyn.

Jag har dålig hörsel i båda öronen och ska egentligen ha höraparater, men jag har valt att inte använda dom.

Något som står mig varmt om hjärtat är musik, musik kan få mig glad då jag känner mig som dåligast, musik är helt enklet min bästa vän! Jag sitter vid datorn varje dag och jag klarar inte av att sitta här utan att lyssna på musik, så även om hela huset skulle sova så skiter jag fullständigt i det elr så använder jag mina hörlurar.

Jag vet inte hur folk ser mig, jag tror alla har olika åsikter och tycker olika om hur jag är, men för mig så spelar det inte så stor roll om vad andra tycker, bara jag står ut med mig själv så är jag nöjd.
Och om någon skulle tycka illa om mig så är det deras val, jag tvingar dom inte att umgås elr att prata med mig :)

Jag får inte glömma att säga att Alvin är min hund som jag fick i somras. Sen jag var 11 år (ungefär) har jag drömt om att skaffa en chihuahua som skulle heta Alvin och i somras blev drömmen sann!
Min far köpte min älskade Alvin åt mig och hans namn var redan bestämt, jag har nog aldrig varit så lycklig som den dagen han flytta hem till mig, det pirra i hela magen! ♥

Något som jag har svårt för är att lita på folk, jag har haft väldigt lätt att lita på folk men efter att jag blev sårad av min före detta bästa vän och mitt ex så har jag väldigt svårt att lita på folk.
Jag får alltid för mig att personer jag pratar med ljuger elr har nått på gång så jag litar inte på någon förutom mig själv och min syster, och jag är även glad för det, för om man inte litar på någon så blir man aldrig sårad :)

Det jag hatar enormt mkt är kyla,personer som ljuger,små kryp,fiskar och andras fötter.
Kyla har jag alltid hatat och blir väldigt lätt sjuk på vintern.
Personer som ljuger hatar väl dom flesta? Vem vill sitta å höra på en massa påhittad skit från en falsk person?
Små kryp är något som kan få mig att brista i gråt elr skrika högt, om jag har en spindel på mig kan jag börja gråta av rädsla och sedan om jag dödar den är jag rädd att den mosade spindelns familj ska hämnas (är seriös).
Fiskar hatar jag för att jag är rädd att dom ska bita mig och för att dom är så läskiga och otroligt fula!
Hehe, andras fötter är kanske lite konstigt att hatar (?), tycker att fötter är skit äckliga, men bara andras fötter, mina fötter tycker jag inte är det minsta äckliga.


Nu avslutar jag här och hoppas på att någon orkar läsa allt och fått veta något nytt som ni inte visste om mig :)




0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR