2010

Eftersom 2010 snart är slut så tänkta jag skriva en lite lista om allt som hänt (bilder blir det såklart också).
Här har ni allt som hänt detta år:


Gjorde slut med Christian


Fick Ralles moppe men använde den aldrig


For på dans i Harads med b-rudarna


Började på Vuollerims friskola


Vi hade världens bästa avslutningsfest någonsin!


Blev sårad enormt mkt


Bestämde mig för att ta ut läpppiercingen, men den åkta tillbaka efter en vecka


Fick världens sötaste hund av min far


Förlorade min bästa vän


Körde moppe för första gången i mitt liv


Var till Göteborg med klassen


Det blev inte att fara utomlands, Håkan bröt benet


Jobbade på hundagiset i Härnösand igen


Fick veta att vi ska flytta till våren


Gjorde hål i naveln


Förstod att min syster är den enda jag kan lita på


Fick två bröder


Min morbror fyllde 50




PS: Jag har säkert glömt något, men det är inte hela världen ;p



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR