Vilken dag

Det har varit både en bra dag och en dålig dag.
Det dåliga börja imorse då mamma ringde (skrev ett inlägg då som heter ".")
Mådde inte alls bra då, hade inte lust till nått.
Men sen vid 14:00 kom Alvin och han fick mig verkligen på andra tankar.
Och det är jag glad för, orkar inte tänka på det andra.
Jag har iaf varit med Alvin hela dagen :)
Vi har busat lite och han har hoppat omkring på gräsmattan.
Sen kom mamma och Johan (min bror) och titta på han å då somna han i mammas knä.
Vi satt å prata ett tag tills vi gick in och drack kaffe och då somna han i Johans famn :)
Han är riktigt trött idag för han har varit hos doktorn och blivit chipad och så har han ju lekt.
Jag satt mig sen vid datan medans Alvin som i sin bädd som är i min säng och det sluta med att jag somna med han.
Vi sov tills Tim,Emil och Adam kom och tog ut han.
Han var inte alls sugen på att vara ute, han ville bara sova så jag tog in han sen igen.
Så nu ligger han här bredvid mig och sover :)
Är så lycklig att han är min!
Nu ska jag iaf fixa lite med han saker å vänta tills han vaknar igen.
Puss! /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR