19/3

Jag ligger i sängen och har sjukt tråkigt och kan verkligen inte sova!
Då kom jag på "men jag kan ju skriva hur jag och Christian träffasdes/blev tsm!" men sen så tyckte jag det var en så dum ide efter som vi inte är tsm längre.
Men nu har jag funderat och bestämt mig för att skiva de iaf för jag har den här bloggen för att jag ska kunna kolla tillbaka och se vad jag har gjort under åren och vad som har hänt i mitt liv.

Jag skriver absolut inte blogg för att folk ska läsa vad jag "gör" under dagarna (visst, från början var det för att syrran ville vet jag jag syssla med) men nu gör jag det för min egen skull.
Jag ser min blogg som en dagbok, fast alla får ta del av den.
Iaf, nu spolar vi tillbaka tiden ungefär 1 år och 7 månader.....




Jag gick i 7:an.
Och det fanns en person jag hatade mest i hela skolan.
Christian.
Han var inte som dom andra killarna.
Han gillade att reta och driva med folk.
Jag var mkt med Malin och Katrin då (är aldrig med dom nu) och dom två var två av dom han drivit med. Sagt att han gillat dom och fått dom att skicka bilder som är alldeles för privata.
Jag riktigt hatade honom, vi brukade snacka skit om han och säga vilken idiot han är.
Varje gång jag såg honom så blev jag bara arg.
Klart jag tyckte han var söt men han var en stor skithög som inte gick att lita på!
En dag då jag satt på lektion fick jag ett sms av Katrin (som då hade slutat på våran skola) där hon skrev att Christian gillade mig.
Jag skatta för mig själv och tänkta "mig kommer han inte få driva med!!" och skrev att han bara driver med henne. Under den lektionen så skrev jag med Katrin och blev bara sur för att hon var så dum och trodde på att han sa efter det han gjort mot henne.
Till slut fick jag ett sms av Christian där han skrev "Det Katrin säger är sant"
Jag skrev såklart att jag inte trodde han och så vare inge mer med de.
När jag kom hem så skrev han på msn "FRYC" och typ "ska vi hångla? ;)" på skoj och jag drev självklart tillbaka och sa "jaa klart som fan".
Vi börja skriva på msn lite mer än vanligt och han sa att han skulle bevisa att han gillade mig.
Jag sa bara att han skulle bevisa det.
Han sa även att han skulle bli en bättre person och mitt svar var "det skulle jag vela se, det skulle komma med i historie böckerna!"..
Efter några dagar ungefär så börja jag gilla honom.
Vi kolla på varandra oftare i skolan och hade mkt mer kontakt.
En dag var jag med Sara och skulle även vara med Enoch och Christian.
Dom var inte helt på topp (hehe) så båda svammla en massa.
Först kom Christian fram till mig och sa "bli tsm med Enoch, han gillar dig skit mkt"
Jag sa inte så mkt sen kom Enoch fram och Christian gick iväg.
Då passa Enoch på och sa "bli tsm med Christian, han gillar dig som fan"
Än en gång sa jag inte så mkt.
Sen kom skoterracet, då hade Christian även börjat skriva med Sara.
Han skrev att han gillade henne och en massa annat.
Det såra ju mig såklart eftersom Sara var min kompis och han sa att han inte drev med mig.
Jag var mkt med Sara och vi visade varandra vad han skrev till oss.
Ibland skrev han samma sak till oss båda två.
Vi satt hemma hos Sara och vi båda skrev med han.
Tillslut bestämde vi att vi skulle säga att han fick bestämma sig.
Han kunde ju inte hålla på med båda två!
Så jag skrev ett sms (ungefär "du får välja mig elr Sara, du kan inte ha oss båda två") och efter en stund skrev han tillbaka till mig, "väljer dig, jag gillar dig mera".
Minns inte så mkt mer av den dagen men just det minns jag.
Någon dag efter så bestämde jag och Christian att vi skulle vara med varandra efter skolan.
Det var en torsdag, den 19/3 2009.
Han hade slutat före mig så när jag sluta kom han och hämta mig på ängen vid skolan med skotern.
Medans jag vänta på honom så gjorde Sara och LH mig sällskap.
Jag var naturligtvis nervös! Jag var ju inte helt säker på om han drev.
När han kom så gick Sara och LH, och så stog vi där själv.
Jag hoppade på skotern och sa "kör inte snabbt!!" för jag visste hur jävla galen han är då han kör skoter.
Och gullig som han var så lyssna han på mig, fast det gick barnsligt långsamt. Men jag var nöjd iaf!
När vi kom fram till hans hus så gick vi direkt in på hans rum.
Jag ville helst inte träffa Camilla (hans mamma) eftersom det skulle vara lite pinsamt eftersom vi är så olika så hon skulle nog aldrig kunna tänka sig mig i deras hus.
Vi satt oss i sängen och han undra vad jag ville hitta på.
Det fanns inte så mkt i hans rum, en säng och garderober + ett lite bord vid sängen.
Så vi bestämde oss för att slå på en film, minns inte vad den hette men kommer fortfarande ihåg vad den handla om.
Medans vi satt och såg så fundera jag på om jag skulle ta hans hand.
Men jag viste hur Christian var, han skulle säkert tycka det var löjligt att hålla handen.
Men till slut samla jag mod och tog hans hand i min.
Han log lite och fortsatte kolla på filmen.
Efter en lite stund så börja vi prata om Enoch igen och att han gilla mig.
Jag sa att jag inte alls var intresserad av honom men då börja han kittla mig och säga att jag ljög.
Såklart börja jag skratta som nån tok.
När han slutat kittla mig så satt/låg han över mig och vi titta varandra i ögonen utan att säga något.
Sen böjde han sig ner och kysste mig.
Det pirra i hela magen!
När vi kysst klart såg vi klart filmen sen så körde hans mamma hem mig (det var skit pinsamt!).
Jag visste inte om vi var tsm elr om det bara var början.
Men enlig honom var vi tsm och det var precis det jag ville!
Jag har nog aldrig varit så lycklig som den dagen, den 19/3.

(Men sen efter 3 månader ungefär så vart vårat förhållande väldigt kompicerat.
Vi börja bårka och såra varandra. Gjorde slut och blev sedan tsm igen.)




Det var min kärleks historia, hoppas ni gilla den lika mkt som jag gjorde. :)
(finns säkert nå slarv fel men orkar inte ändra)


3 kommentarer
sara
2010-08-11 13:31:56 » http://zaraviklund.blogg.se/

guuuuuuuuulligt! ;)


LH
2010-08-11 18:20:09

sött :)


Hannnnna
2010-08-12 20:18:34

aaaaaaaaaaaaaaaaah, FYFAN VA SÖTT! :)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR