:D

Tro det elr ej men jag ska få en CHIHUAHUA! :D
Fatta hur jävla cp glad jag är!
Helt sjuuukt! :D
det börja med att Fredrik (min bror) kom och väckte mig 12:00 och sa "kom, min kompis som har chihuahuas är här!". Jag var ju sjukt trött och trodde först det var pappa men sen då jag såg vem det var fråga jag om han skämta med mig men har var fullt seriös.
När jag gick ut så träffa jag han som hade hundarna (hans tjej och Caroline var i deras stuga) men dom hade inte med sig chihuahuarna utan deras dvärgpinscher ist.
Jag och pappa kolla på dom och sen så bestämde vi att vi skulle följa med Fredrik och hans kompis till deras stuga och kolla på valpen dom hade.
Så vi for dit (bredåker) och kolla på dom.
Dom hade 5 chihuahuas och en skulle dom sälja och så hade dom ju domdära dvärgpinscherna oxå.
Vi var där ett tag och jag blev såklart kär i valpen som skulle säljas för den var så mysig och ville bara sitta i mitt knä å mysa!
Den andra valpen dom skulle behålla var mycket mer busig och lekfull.
Medans pappa satt och drack kaffe var jag med hundarna å gosa.
Efter en timme skulle vi fara men jag hade lite svårt att släppa hunden (a)
Så vi stanna ett tag till och sen for vi.
Fick skit ont i magen och det kändes som om jag bara skulle spy på hem vägen för att jag ville ha hunden så mkt men  jag gnällde inte nå på pappa eftersom han hade sagt att jag inte fick göra de.
När jag kom hem så satt jag vi datan tills mamma ringde och fråga om jag var ledsen.
Såklart jag var när jag bara för nån timme sen hade hållt i en hund som jag drömt om att få sen jag var 11.
Då sa hon att jag skulle övertala pappa om att få den och att jag fick ha en hund för henne.
Jag blev genast mkt gladare och berätta för pappa vad mamma sagt.
Han sa att dom skulle prata om det så mamma kom.
Det sluta med att pappa ringde dom och sa att dom skulle komma förbi med hunden imorgon så mamma fick se den. Nu dom senaste timmarna har jag,mamma och pappa suttit ute och försökt komma på ett namn åt mitt lille hjärta :). Alla tycker ju såklart olika, mamma tycker Tor, jag tycker Alvin elr Messi och pappa tyckte en massa annat som jag inte gilla alls :p
Ska fundera lite mer på vad jag vill att den ska heta innan jag bestämmer mig.
Puss! ♥ /Nf



Min älskling! :)


Nova och min skatt :D


Syskonen :)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR