Luleå

Som sagt tog jag och Milla ledigt från skolan och drog till stan :)
Det var roligt å Milla är ett stort svammel! ;D
Jag fick mig många skratt och speciellt på hem vägen i bussen för Milla var rädd att nån skulle sätta sig bredvid henne eftersom jag satt på andra sida :p
Jag köpte iaf 5 bhar,2 tröjor,1 par solglasögon,1 bikini,1 maskara åså mat.
Blev jätte nöjd med allt, speciellt bikini överdelen! I love it!
När jag kom hem så åt jag lite mat sen har jag bara suttit vid datan å möglat.
Hoppas det händer nått idag, men just nu är det död i byn ;s
Ska iaf hitta på nått vettigate än att sitta här å tråka.
Puss! ♥ /Nf



Tog 4 och betala för 2 :) Dom är säkert jätte sköna att ha då man sover!
Från: Bikbok




Bikinin! ♥  ( den är mkt snyggare i verkligheten ;)
Från: Cubus



Solglasögon från: Lindex
Maskara från: Parelle



Har så lite långarmade tröjor så den här fick följa med hem! ;)
Från: Ginatricot



Tunica från: Saints&Mortals
BH från: H&M

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR